Ce vrei si trebuie neaparat sa stii.

Consumatorul este din ce în ce mai atent la nevoile lui reale, motiv pentru care verifica informatia înainte de a lua o decizie de cumparare. Este precaut si cauta mai multe surse care sa îi valideze sau nu informatia.

Prefera comunicarea bidirectionala si pune un accent foarte mare pe comunicarea directa cu brandul prin intermediul retelelor de socializare. El are pretentia ca, în orice moment doreste, sa aiba 
posibilitatea sa interactioneze cu brand-ul. Asteptarile sunt  mari. Fii pregatit pentru o schimbare de atitudine si constientizeaza nevoia de a fi prezent în Social Media. Da-i consumatorului tau ceea ce vrea: atentie, comunicare, naturalete. Fii uman si diferit. Fii acolo. Fara sa faci aceste lucruri, pe termen mediu si lung, nici nu vei mai fi o optiune pentru el.

Îsi valorifica timpul mai mult decât o facea înainte, motiv pentru care va cauta sa faca cumparaturi online, sa gaseasca informatii online etc. Ofera-i posibilitatea de a te gasi acolo unde e zona lui de confort. Ai un website, esti prezent pe retelele de socializare? Esti acolo sa raspunzi la toate întrebarile lui? Ai mereu ceva relevant de spus? Esti remarcabil ca sa fii remarcat?

Prefera sa fie surprins si înclina spre comoditate. Totodata, ar fi bine ca efortul pe care îl depune implicându-se în ceva, sa fie unul usor. Plus ca ar fi în avantajul tau sa fii la locul potrivit, în momentul potrivit. Un exemplu este campania “Pentru tine doar o moneda, pentru ei un viitor”. Aceasta le-a propus suporterilor sa doneze monedele oprite la intrarea în Arena Nationala catre Fundatia Mihai Nesu. Propunerea a fost anuntata sub forma unui advertorial publicat de GSP, care trimite catre pagina moneda-viitor.ro. Donatii si trafic. Cool, nu?

Have something to say. SPAM-ul nu mai este demult o varianta câstigatoare. Este enervant si îti poate aduce unfollows, unlikes, reviewuri negative si tot comportamentul unui consumator chinuit, caruia îi dai o durere mare de cap. Atentie la frecventa cu care publici informatiile. Atentie la calitatea informatiei. Contacteaza-i, viziteaza-le news feed-ul când ai ceva relevant de spus. Si bine ar fi sa ai ceva relevant de spus mai mereu, cu timpul de respiro de rigoare, desigur.

Facebook
Twitter
LinkedIn