De ce nu vrei sa tratezi marketing-ul online superficial?

Exista suficient de multi antreprenori care bifeaza online-ul superficial, mai ales când vine vorba despre retelele de socializare (Social Media). Oricine poate crea o pagina de Facebook, un cont de Instagram, scrie un text, da share la o alta postare si, eventual, investi într-o sponsorizare. Fiecare poate veni cu o varianta de nume si poate apela la un prieten pentru un logo. Genereaza o astfel de atitudine rezultate pe termen lung? Este aceasta o abordare sanatoasa pentru viitorul afacerii tale? The answer is NO. Iata de ce nu vrei sa fii unul dintre ei:

• Pentru ca nu poti avea focus pe aceste elemente, oricât de mult ti-ai dori. Chiar daca ai pregatire în domeniu si esti cel care isi cunoaste cel mai bine businessul, sunt persoane care doar asta fac. Ca antreprenor, tu esti persoana cu viziunea de ansamblu. Nu ai timp si nu merita sa faci micro-management. Asa cum spunea Steve Jobs, un antreprenor bun este acela care îsi angajeaza oameni buni pe fiecare arie si ii lasa sa-si faca treaba. Este acea persoana care poate sa plece linistita în vacanta, pentru ca toate lucrurile se vor desfasura la fel de bine. Fii tu acest gen de antreprenor!

• Pentru ca informatia este pretutindeni, concurenta este mare, iar consumatorii au nevoie din ce în ce mai multa atentie, resping spamul si apreciaza calitatea. Daca te faci remarcat, daca esti prezent si le oferi informatie de calitate, îsi fac timp sa te asculte. Doar sa existi nu mai este demult suficient.

• Pentru ca ai nevoie de o identitate puternica si de o poveste care vinde. Brandingul înseamna atasament, emotie. Brandingul înseamna oameni, ca si afacerea ta, de altfel. Oamenii iubesc povestile si se ataseaza de un brand în momentul în care acesta le acorda atentie, este uman, real, le aduce avantaje, le creaza o stare, devine parte din viata lor, îi reprezinta. Tu ai un brand? Fa tot posibilul sa-ti transformi afacerea într-un brand, cunoaste-ti publicul tinta, vino mereu cu ceva nou, arata ca ai personalitate si ceva demn de spus mereu, fii diferit, sensibil si remarcabil! Fa-te remarcat! Abia atunci poti sa schimbi lumea. Si schimbi lumea când ai genul acesta de succes.

Pentru ca utilizatorii/ consumatorii au asteptari din ce în ce mai mari. Fii acolo, ofera-le experiente, fii prezent în online si vorbeste cu ei atunci când te contacteaza. Ei au asteptarea sa te gaseasca în momentul în care îsi doresc acest lucru, not the other way around. Fii vesel, uman, arata-le ca ai umor si ca ei sunt cei mai importanti pentru tine. Fara ei, afacerea ta nu exista.

Facebook
Twitter
LinkedIn