There’s no luck. Sau poate ca inainte, când piata inca nu era atat de saturata si advertising-ul traditional inca mergea, puteai vorbi despre un strop de noroc. Dar nu e indicat sa te bazezi pe asta.
Lucrurile pot merge din inertie când ai cateva parghii puternice, dar cam atat.

Otis Elevator Company a venit cu o solutie desteapta si ieftina, reusind sa rezolve o problema care frustra multe minti. Daca intri în cladirea Cap Gemini din Times Square, o vei gasi. Problema cu
lifturile este destul de veche. Se opresc de o multime de ori pe traseu, iti mananca mult timp si sunt o necesitate, mai ales pentru cladirile înalte. Otis a venit cu o solutie remarcabila si usoara, transformand lifturile într-un expres. Astfel, cand te apropii de lift, tastezi numarul etajului la care mergi, iar panoul pe care faci acest lucru iti indica ce lift merge la etajul tau. Liftul te duce la etajul 12 si se intoarce inapoi în lobby pentru urmatoarea “cursa”. Simpatic si eficient, nu?

Dutch Boy Paint Company este un alt exemplu de marketing impecabil. Solutia cu care au venit ei este una extrem de simpla. Cu totii stim ca toate cutiile mari de vopsea sunt grele, incomode si dau dureri de cap în momentul în care trebuie sa torni vopseaua în alt vas. Drept urmare, au schimbat designul produsului, ambalajul, adaugand o toarta care usureaza tot procesul, favorizand o folosire prietenoasa, confortabila, rapida. Acest lucru a dus la o crestere rapida a vanzarilor. Spuneam ca este o dovada de marketing impecabil, pentru ca aici marketerul a schimbat/imbunatatit produsul, nu reclama.

Facebook
Twitter
LinkedIn