TU esti printre cei care stiu ca ai un produs bun sau ca serviciile pe care le livrezi sunt calitative. CUM te asiguri ca si altii afla despre asta? CARE sunt actiunile care te fac pe tine sa fii remarcat de catre publicul tau tinta? CUM ajungi la el si cum il convingi ca-i meriti atentia?

Modalitatile clasice nu mai sunt demult o varianta de sine statatoare. Publicitatea agresiva si canalele media clasice nu mai dau randamentul de alta data. Iar consumatorii sunt mult mai stricti în ceea ce  priveste selectia informatiilor, produselor si serviiciilor pentru care opteaza.

Ce poti sa faci pentru a construi relatii puternice cu ai tai consumatori si pentru a atrage mereu altii noi pe care sa ii fidelizezi?

Loialitatea este ceva ce iti doresti foarte mult pentru business-ul tau. Clientii loiali si multumiti vor alege mereu brand-ul tau, fiind mai putin sensibili la schimbarile de pret si de produs. Clientii fideli sunt cei dispusi sa plateasca un pret premium pentru ceea ce oferi tu, nu neaparat pentru produsul in sine, cât pentru ceea ce ai ajuns sa însemni pentru el. Asadar, toate eforturile tale ar trebui sa se indrepte în directia asta. Sa ajungi sa însemni ceva pentru consumatorii tai. Sa le amintesti asta tot timpul si sa le recompensezi loialitatea, sa îi faci sa se simta bine, speciali.

INVESTESTE IN MARKETING, creaza spatii unde utilizatorii se simt bine, unde se simt in siguranta, spatii unde gasesc informatie de calitate care ii poate ajuta sa iti rezolve problemele si sa le satisfaca nevoile.

Facebook
Twitter
LinkedIn