Servicii de

Care este obiectivul campaniilor noastre de SEO? Sa crestem veniturile din vanzari prin cresterea traficului organic pe site-ul tau.

Pentru orice afacere online este foarte important sa fie gasita cu usurinta de catre clienti in motoarele de cautare. Traficul organic, venit din motoarele de cautare, reprezinta una dintre cele mai importante resurse de clienti pentru afacerea ta.

Suntem activi de peste 7 ani si ne adaptam la toate schimbarile in materie de optimizare – SEO pentru a putea oferi clientilor nostri solutii adaptate la specificul afacerii lor dar si la cerintele actuale ale motoarelor de cautare.

Lucrurile se schimba cu viteza luminii in domeniul optimizarii pentru motoarelor de cautare iar cei care nu sunt in pas cu schimbarile risca insasi profitabilitatea afacerii lor, fie ca vorbim de proprietari de afaceri online sau de propietari de agentii de marketing online ce ofera servicii SEO.

Abordarea noastra

Ascultam si analizam informatiile primite despre afacerea si concurentii tai.

Intelegem nevoile, produsul sau serviciul, audienta dar si obectivele tale.

Venim cu solutii de optimizare SEO adaptate nevoilor si obiectivelor tale.

In ce consta o campanie SEO?

SEO (Search Engine Optimization)  implica o buna cunoastere a factorilor de ranking luati in cosiderare de catre motoarele de cautare.

Cu toate acestea, SEO insemana mai mult de atat. Orice afacere online se adreseaza clientilor si potentialilor clienti astfel incat o campanie SEO trebuie sa puna in prim plan clientul (publicul tinta).

Noi incepem orice campanie SEO prin intelegerea profunda a modului in care clientii si potentialii tai clienti cauta produsele sau serviciile oferite de afacerea ta si de concurenta.

Etapele unei campanii SEO

Stabilirea obiectivelor si indicatorilor (KPIs)

Analiza cuvintelor cheie (Keyword Research)

Optimizare On-Page

Optimizare Off Page

Imbunatatirea pozitiilor in SERP

Monitorizarea continua a progresului

Optimizarea On-Page

Structura site-ului

O structura foarte buna a website-ului tau inseamna doua lucruri:

1. Accesarea usoara de catre crawlere-le motoarelor de cautare (Google, Bing)

Crawlere-le nu sunt nimic altceva decat instrumente prin care motoarele de cautare indexeaza continutul de pe site-ul tau pentr a-l putea afiza ca informatie in rezultatele de cautare. Cu cat un site este mai bine structurat si mai usor de accesat de catre crawlere cu atat va fi mai usor indexat si afisat ca rezultat pentru cautarile facute pe acel motor de cautare.

2. Navigarea usoara si intuitiva a vizitatorilor in pe website-ul tau

O structura a site-ului ce face dificila navigarea vizitatorilor va duce in final la o rata de respingere mare. In consecinta aceasta va avea doua efecte: pierderea clientilor si/sau potentialilor clienti dar si pierderea pozitiilor superioare in motoarele de cautare. Pentru motoarele de cautare rata de respingere (bounce rate) este unul dintre indicatorii care va influenta pozitia ta in rezultatele de cautare.

Structura interna de link-uri

Motoarele de cautare indexeaza un website in primul rand pe baza structurii interne de link-uri, astfel ca nicio pagina nu ar trebui sa nu aiba macar un link intern care sa duca spre ea. De asemenea Google face o ierarhizare a importantei paginilor in functie de profilul intern de link-uri. Noi fiind interesati sa conferim prin link-uri interne o cat mai mare importanta paginilor care aduc cele mai mari venituri.

Title Tag, Page Description si Header Tags

Dupa continut, in optimizarea On Page, Title Tag, Page Description si Heading-urile sunt unele dintre cele mai importante elemente de optimizare. Aceste elemente sunt unele dintre cele mai usor de optimizat dar dificultatea consta in faptul ca acestea trebuie sa fie scrise atat pentru utulizatori cat si pentru motoarele de cautare. De exemplu: este posibil ca un title tag care faciliteaza o pozitie superioara in google sa aiba o rata de clic (CTR) mica.

Canonical tags – continut duplicat

Un canonical tag este modalitatea prin care spunem unui motor de cautare ca un anumit URL reprezinta o pagina care este un duplicat al unei alte pagini de pe acelasi website. Pe scurt Canonical Tag-ul anunta face cunoscut unui motor de cautare care este pagina pe care dorim sa fie indexat dintre paginile duplicat. Continutul duplicat de pe un site poate afecta in doua moduri:

1. Un numar mare de pagini duplicat va face indexarea dificila si poate duce la omiterea unor pagini care astfel nu vor fi indexate;

2. De asemenea, poate dilua autoritatea paginilor duplicat si abilitatea acestora de a se pozitiona in prima pagina a motoarelor de cautare.

Viteza site-ului

Viteza cu care site-ul tau se incarca pe dispozitivul utilizatorului este un alt factor pe care algoritmii motoarelor de cautare il iau in calcul atunci cand decid ce pozitie ar trebui sa ocupe o anumita pagina in rezultatele de cautare(SERP).

Fisierele sitemaps.xml si robots.txt

Atunci cand site web este accesat, motaorele de cautare localizeaza in mod automat fisierul sitemaps.xml. Acest fisier este foarte important deoarece permite crawlere-lor sa gaseasca usor paginile de pe site-ul tau. Cu alte cuvinte acest fisier indispensabil este o harta a site-ului tau pentru motorul de cautare.

Fisierul robots.txt este un alt fisier care trebuie in mod obligatoriu sa fie prezent. Acest fisier este foarte important atunci cand este setat gresit. Daca se intampla acest lucru este posibil ca numite pagini importante de pe site-ul tau sa fie restrictionate de la indexare.

Cuvintele cheie si Latent Semantic Index

Pentru ca o pagina (continutul paginii) sa fie foarte bine optimizat este foarte important ca pe acea pagina sa apara cuvintele cheie cele mai importante dar si cuvinte ce au legatura semantica cu cele dintai. Motoarele de cautare (Google) considera ca un continut este bine scris si relevant daca include cuvinte cheie relevante dar si expresii ce sunt vazute de motorul de cautare ca avand o legatura semantice cu acestea. Aici intervine LSI (Latent Semantic Index).

Optimizarea Off-Page

Analiza backlink-uri al site-ului tau dar si a principalilor competitori

Inainte de a incepe o campanie de optimizare Off Page culegem cat mai multe informatii despre profilul de back linkuri a site-ului tau si facem o analiza a calitatii acestora. De asemenea analizam si profilurile principalilor competitori pentru a gasi noi oportunitati. De asemenea analizam si modul de stabilire a textelor ancora pentru a evita situatii in care dispunerea acestora poate parea nenaturala pentru motoarele de cautare.

Calitatea si autoritatea link-urilor

Realizam un audit al link-urilor externe actuale si potentiale in care folosim indicatori cum ar fi Inlink Rank, Autoritatea Domeniului si Autoritatea Paginii. In urma acestui audit realizam o strategie de link building pe termen mediu si lung.

Hai sa lucram impreuna!

+40 754557444

Iași, Splai Bahlui Mal Stâng, nr. 1

contact@contentwizards.ro